Ekonomi

Chase kişiselleştirilmiş marka teklifleri için platform başlattı

NEW YORK – JPMorgan Chase & Co. (NYSE: NYSE:JPM) bugün, 80 milyon müşterisini çeşitli markalardan kişiselleştirilmiş tekliflerle buluşturmak için tasarlanmış yeni bir dijital medya platformu olan Chase Media Solutions’ı başlattığını duyurdu. Bu girişim, müşterilerin harcama alışkanlıkları ve ilgi alanlarıyla uyumlu hedefli reklamlar sunmak için Chase’in birinci taraf finansal verilerinden ve 6 milyon küçük işletme müşterisi de dahil olmak üzere geniş tüketici tabanından yararlanıyor.

Chase Media Solutions, bankanın 2022 yılında kart bağlantılı bir pazarlama platformu olan Figg’i satın alarak ticaret yeteneklerini geliştirmesinden kaynaklanıyor. Platform, bankanın güven ve marka güvenliği konusundaki itibarından yararlanarak markalara daha iyi yatırım getirisi ve hassas hedefleme sunduğunu iddia ediyor.

Chase Media Solutions Başkanı Rich Muhlstock, platformun benzersiz konumunun altını çizerek şunları söyledi: “Kategoriler genelinde tüketici harcamalarına ilişkin derin anlayışımız, bizi perakende medya ağlarının sunabileceklerini yeniden hayal etmeye itti.”

Platform şimdiden Air Canada, Solo Stove, Blue Bottle ve Whataburger gibi markalar için 30 günlük pilot kampanyalar yürüttü ve satışları ve müşteri büyümesini artırmada başarılı olduğunu bildirdi. Air Canada’nın Sadakat ve Ürün Başkan Yardımcısı Scott O’Leary, hedeflenen tekliflerin etkinliğine dikkat çekerek gelecekteki işbirlikleri için heyecanını dile getirdi.

Chase Media Solutions, Chase’in işlem verilerini kullanarak markaları yeni, eski veya sadık müşterilerle buluşturmayı amaçlayan hassas hedefleme ve ilişkilendirme sunma yeteneğini vurguluyor.

Bu haber Chase’in Chase Media Solutions’ın lansmanını ve yeteneklerini özetleyen basın açıklamasına dayanmaktadır.

InvestingPro Insights

JPMorgan Chase & Co. (NYSE: JPM) Chase Media Solutions’ın lansmanıyla dijital medyaya girerken, yatırımcılar ve sektör gözlemcileri bankanın mali sağlığını ve piyasa performansını dikkatle izliyor. InvestingPro’ya göre JPMorgan, finans sektöründeki büyüklüğü ve istikrarının bir kanıtı olarak 572,79 milyar dolarlık güçlü bir piyasa değerine sahip. Şirketin F/K oranı 12,23’tür ve yakın vadeli kazanç büyümesi göz önüne alındığında potansiyel olarak düşük değerli bir hisse senedine işaret etmektedir. Bu durum, 2023’ün 4. çeyreği itibarıyla son on iki ay için 0,35 gibi düşük bir PEG oranıyla da desteklenmekte ve şirketin kazanç büyümesinin mevcut hisse senedi fiyatına tam olarak yansımamış olabileceğini düşündürmektedir.

Ayrıca JPMorgan Chase, 2023’ün 4. çeyreği itibarıyla son on iki ayda %19,39’luk gelir artışıyla istikrarlı bir finansal performans sergilemiştir. Bu büyüme, şirketin Chase Media Solutions platformu gibi ticari faaliyetlerini genişletme kabiliyetiyle ilgilenen paydaşlar için olumlu bir işarettir. InvestingPro’nun dikkat çektiği bir ipucu da JPMorgan’ın üst üste 13 yıl boyunca temettü oranını artırarak hissedarlarına değer kazandırma konusundaki kararlılığını vurgulamış olmasıdır. Ayrıca, banka 54 yıl üst üste temettü ödemelerini sürdürerek finansal dayanıklılığının ve gelir getiren bir yatırım olarak güvenilirliğinin altını çizmiştir.

JPMorgan’ın finansal ölçümlerini daha derinlemesine incelemek ve daha fazla bilgi edinmek isteyen okuyucular için https://www.investing.com/pro/JPM adresinde ek InvestingPro İpuçları bulunmaktadır. INVTROZEL1A kupon kodunu kullanarak yıllık veya iki yıllık Pro ve Pro+ aboneliklerinde ekstra %10 indirim kazanabilir ve yatırım kararlarınıza yardımcı olabilecek toplam 15 InvestingPro İpucunu keşfedebilirsiniz.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

kuluhaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu